Podczas walki posługujemy się bardzo prostym schematem. Oto bardzo uproszczony przykład pewnej walki:
Zawodnik 1: Punchuję twarz mojego przeciwnika po czym wykonuję Dropkick.
Sędzia: Mamy Dropkick, co dalej?
Zawodnik 1: Kopię mojego przeciwnika w brzuch i wykonuję DDT.
Sędzia: Przed DDT szansa na kontrę.
Zawodnik 2: Kiedy trzyma mnie pod DDT punchuję jego brzuch uwalniając się.
Sędzia: Kontra udana. Zawodnik 2 przejmuje inicjatywę. Co robisz?
Zawodnik 2: Wykonuję mój finisher RKO po czym pinuję zawodnika.
Sędzia: 1! 2! 3! Zawodnik 2 wygrywa walkę.
Zawodnik 2: Wstaję i schodzę na BS.
Oczywiście jest to tylko krótki przykład samego zarysu walki. W rzeczywistości jest to wzbogacone o dużo więcej akcji, kontr oraz interwencji lub dobicia przeciwnika po walce.
Podczas meczy TT przy wejściu do ringu należy napisać kto zostaje w ringu, a kto z niego wychodzi. Mając inicjatywę można się zmienić ze swoim partnerem. Jeśli jednak inicjatywę ma strona przeciwna należy poczekać na szansę kontry/zmiany ze strony sędziego.
W każdym poście można używać MAX 2 ataki z movesetu. Nie ma limitu na akcje uniwersalne!
Sędziować pojedynek może każda osoba z forum, która zna choć podstawowe ciosy wrestlingowe i posiada pojęcie o sędziowaniu. Nie może być ona jednak TT partnerem lub wrogiem któregoś z walczących.
Sędzią na galach PPV może być tylko osoba upoważniona do tego przez administratora.
Jeszcze co do kontr. Kontry NIE da się skontrować! Jeśli nastąpi sytuacja podobna do tej...:
Zawodnik 1: Punchuję twarz mojego przeciwnika po czym wykonuję Dropkick.
Sędzia: Przed Dropkickiem szansa na kontrę.
Zawodnik 2: Uchylam się w prawą stronę unikając ciosu, a następnie podnoszę przeciwnika i wykonuję mu DDT.
Sędzia: Kontra udana ale przed DDT szansa na kontrę.
.. to jest to ewidentny błąd sędziego!
Offline